Forum www.orts.fora.pl Strona Główna www.orts.fora.pl
Polskie forum symulatora kolei Open Rails
 
 FAQFAQ   SzukajSzukaj   UżytkownicyUżytkownicy   GrupyGrupy    GalerieGalerie   RejestracjaRejestracja 
 ProfilProfil   Zaloguj się, by sprawdzić wiadomościZaloguj się, by sprawdzić wiadomości   ZalogujZaloguj 

Linia 351
Idź do strony Poprzedni  1, 2, 3, 4, 5, 6, 7  Następny
 
Napisz nowy temat   Odpowiedz do tematu    Forum www.orts.fora.pl Strona Główna -> Trasy i timetable
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
Soczew




Dołączył: 16 Sty 2020
Posty: 10
Przeczytał: 0 tematów

Skąd: Płock

PostWysłany: Wto 13:56, 05 Sty 2021    Temat postu:

Castor napisał:
Przeczytałem na FB wiadomość, którą podałeś, ale ponowne dzięki za zainteresowanie. Zatem spróbuję na wersji stabilnej, a następnie na MG 1.3E z linku, który jest na forum Elvas Tower, ponieważ bardziej pasującej wersji do opisu z FB w sieci nie znalazłem. Jeżeli chodzi o samą instalację, wszystko jest wrzucone poprawnie. Zabieram się za testowanie.


Wersja o którą pytasz to Open Rails 1.3E MonoGame. Różni się tym od wersji oficjalnej że jest na silniku Monogame a nie XNA. Wygląda lepiej graficznie, lepsze cienie, multisampling i może działać w architekturze x64. Jest ona stabilna, tzn. działają na niej wszystkie trasy, również L351 która jako jedyna ma inne skrypty sygnalizacji. Wersje Open Rails Monogame i NewYear MG nie obsługują skryptów sygnalizacji L351..


Ostatnio zmieniony przez Soczew dnia Wto 13:58, 05 Sty 2021, w całości zmieniany 1 raz
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Castor




Dołączył: 03 Sty 2021
Posty: 4
Przeczytał: 0 tematów


PostWysłany: Wto 21:44, 05 Sty 2021    Temat postu:

Super. Wychodzi na to, że miałem na myśli dobrą wersję OR 1.3E MG, ale teraz wiem na 100%, że to właśnie ta. Dzięki, @Soczew.
Powrót do góry
Zobacz profil autora
piotrln




Dołączył: 17 Sty 2020
Posty: 10
Przeczytał: 0 tematów


PostWysłany: Śro 0:37, 13 Sty 2021    Temat postu:

Mam zaj korek przed Krzyżem, a mam najnowszą wersje tej tasy. Nie wyhamowałem i przejechałem przez składy co blokują, jade dalej, O co tu chodzi?
Powrót do góry
Zobacz profil autora
damian97




Dołączył: 16 Sty 2020
Posty: 96
Przeczytał: 0 tematów

Skąd: Poznań

PostWysłany: Śro 2:12, 13 Sty 2021    Temat postu:

na jakiej wersji OR grasz?
Powrót do góry
Zobacz profil autora
piotrln




Dołączył: 17 Sty 2020
Posty: 10
Przeczytał: 0 tematów


PostWysłany: Śro 21:15, 13 Sty 2021    Temat postu:

1.3 .1
Powrót do góry
Zobacz profil autora
damian97




Dołączył: 16 Sty 2020
Posty: 96
Przeczytał: 0 tematów

Skąd: Poznań

PostWysłany: Śro 22:27, 13 Sty 2021    Temat postu:

to mi nic nie mówi, większość to 1.3.1... i coś jeszcze tutaj powinno być. W readme jest napisane że TT działa poprawnie tylko na stabilnej wersji OR. Ostatnia stabilna wersja to 1.3.1.4328
Powrót do góry
Zobacz profil autora
piotrln




Dołączył: 17 Sty 2020
Posty: 10
Przeczytał: 0 tematów


PostWysłany: Śro 22:52, 13 Sty 2021    Temat postu:

No i tą mam
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Emil S
Prowadzący forum



Dołączył: 16 Sty 2020
Posty: 206
Przeczytał: 2 tematy

Skąd: Wielkopolska

PostWysłany: Czw 0:05, 14 Sty 2021    Temat postu:

Niestety OR może nie radzić sobie z obsługą tak dużych timetable na słabszych komputerach. Jest to ogromne timetable, z wieloma manewrami, pociągami, trafikiem, i zapewne coś się posypało. Niestety, pod tym kątem oprogramowanie OR nie jest tak stabilne i wydajne. Nie jest to przewidywalne, bo u większości użytkowników działa jak należy, a czasami zdarzy się taki przypadek właśnie. Być może kolejne uruchomienie OR pomoże, a jak nie to spróbuj jakiś pociąg o wcześniejszej godzinie, tak zanim powstanie korek. Kolejną sprawa, czy pobrałeś to timetable i trasę niedawno czy na samym początku po wydaniu? W tej pierwotnej wersji, z tego co pamiętam były drobne błędy, ale już teraz wszystko powinno chodzić poprawnie od technicznej strony, ale jeżeli to fanaberie OR to niestety ciężko cokolwiek poradzić.
Powrót do góry
Zobacz profil autora
damian97




Dołączył: 16 Sty 2020
Posty: 96
Przeczytał: 0 tematów

Skąd: Poznań

PostWysłany: Czw 1:15, 14 Sty 2021    Temat postu:

Nie wiem Emil... u mnie na starym kompie na którym mam i5 i 4Gb ramu chodzi prawidłowo owszem czas wgrywania i fps na tym sprzęcie to tragedia ale korków nie ma. Wiem że rozkłady potrafią się sypnąć gdy ktoś próbuje sobie na własną rękę podmienić skład albo jedzie ile fabryka dała lub za wolno przez co jedzie niezgodnie z rozkładem... trudno powiedzieć w czym problem? Zazwyczaj na stabilnej wersji działa prawidłowo, no i o korku w Krzyżu jeszcze nikt nie informował najczęściej Dąbie się korkowało przy bocznicach i kiedyś ktoś wstawiał screeny ze Stargardu.
Powrót do góry
Zobacz profil autora
piotrln




Dołączył: 17 Sty 2020
Posty: 10
Przeczytał: 0 tematów


PostWysłany: Czw 1:49, 14 Sty 2021    Temat postu:

W Krzyżu stoją dwa wagony bez lokomotywy . I właśnie tam kierune mój barbakan
Powrót do góry
Zobacz profil autora
damian97




Dołączył: 16 Sty 2020
Posty: 96
Przeczytał: 0 tematów

Skąd: Poznań

PostWysłany: Czw 18:21, 14 Sty 2021    Temat postu:

daj screena spróbuję zidentyfikować te wagony
Powrót do góry
Zobacz profil autora
mardok




Dołączył: 16 Sty 2020
Posty: 19
Przeczytał: 0 tematów


PostWysłany: Czw 21:23, 14 Sty 2021    Temat postu:

Być może to jest problem z sygnalizacją, która sobie nie radzi z takim ruchem i taki korek powstaje. Ilość ramów pamięci i procesora nie wpływa na stabilność działania TT. Jeśli TT jest zapisane w trybie binarnym to też może być powód korków na trasie. Ogólnie ciężko powiedzieć trzeba dokładnej analizy, żeby stwierdzić co tam się dzieje. Znając życie to jest jakaś mały, ale ciężko zauważalny problem. Właśnie jeśli chodzi o OR to jest spory minus dla początkujących jeśli chodzi o diagnostykę problemu i niestety w pliku logowania tj logu czasami ciężko wnioskować jaki jest problem. Ale może kiedyś to się zmieni. Natomiast teraz trzeba się dobrze zapoznać i samemu testować tworzyć TT i różne manewry, żeby zrozumieć działanie OR.
Powrót do góry
Zobacz profil autora
piotrln




Dołączył: 17 Sty 2020
Posty: 10
Przeczytał: 0 tematów


PostWysłany: Czw 22:12, 14 Sty 2021    Temat postu:

Mam i5 2,5 ghz, 8 gb ram, geforce gtx 1050- 2 gb ram. To za słaby komputer na to ?
Powrót do góry
Zobacz profil autora
damian97




Dołączył: 16 Sty 2020
Posty: 96
Przeczytał: 0 tematów

Skąd: Poznań

PostWysłany: Pią 0:14, 15 Sty 2021    Temat postu:

Pisałem ja i Mardok że moc kompa nie ma raczej wpływu na TT. Wrzuć screena bo sam jestem ciekaw co to za wagony szlak Ci blokują.
Powrót do góry
Zobacz profil autora
maercin




Dołączył: 18 Lis 2020
Posty: 2
Przeczytał: 0 tematów


PostWysłany: Wto 19:54, 19 Sty 2021    Temat postu:

Czołem, mam problem z linią 351. wyskakuje błąd jak poniżej posta.

Błąd pojawia się za każdym razem, kiedy próbuje zacząć w Poznaniu, Szczecinie głównym albo Świnoujściu.

Co ciekawe, jak uruchomiłem sim na jakiś pośrednich stacjach to symulator śmiga jak ta lala Smile z kolei w takim scenariuszu, mijam spokojnie Szczecin Dąbie i ruszam dalej, błąd znowu się pojawia i automatycznie zamyka symulator. W miarę jak zbliżam się do wspomnianych miejsc.

Preferuje pokonywanie tras w opcji "Explore Route", żeby sprzęt nie zamulał, więc początkowo pominąłem w ogóle pliki Timetable. Ale żeby jakoś opanować sytuacje, ściągnąłem komplet plików i zainstalowałem standardowo w odzielnym folderze całość. Błąd nadal się pojawia.

Jakiś pomysł, co z tym fantem zrobić?



---------------------------
Open Rails 1.3.1.4328
---------------------------
System.NullReferenceException: Odwołanie do obiektu nie zostało ustawione na wystąpienie obiektu.

w Orts.Viewer3D.TurntableShape.PrepareFrame(RenderFrame frame, ElapsedTime elapsedTime) w E:\Documents\Coding\Jenkins\jobs\Open Rails Stable\workspace\Source\RunActivity\Viewer3D\Shapes.cs:wiersz 1080

w Orts.Viewer3D.WorldFile.PrepareFrame(RenderFrame frame, ElapsedTime elapsedTime) w E:\Documents\Coding\Jenkins\jobs\Open Rails Stable\workspace\Source\RunActivity\Viewer3D\Scenery.cs:wiersz 611

w Orts.Viewer3D.SceneryDrawer.PrepareFrame(RenderFrame frame, ElapsedTime elapsedTime) w E:\Documents\Coding\Jenkins\jobs\Open Rails Stable\workspace\Source\RunActivity\Viewer3D\Scenery.cs:wiersz 211

w Orts.Viewer3D.World.PrepareFrame(RenderFrame frame, ElapsedTime elapsedTime) w E:\Documents\Coding\Jenkins\jobs\Open Rails Stable\workspace\Source\RunActivity\Viewer3D\World.cs:wiersz 194

w Orts.Viewer3D.Viewer.Update(RenderFrame frame, Single elapsedRealTime) w E:\Documents\Coding\Jenkins\jobs\Open Rails Stable\workspace\Source\RunActivity\Viewer3D\Viewer.cs:wiersz 796

w Orts.Viewer3D.Processes.GameStateViewer3D.Update(RenderFrame frame, Double totalRealSeconds) w E:\Documents\Coding\Jenkins\jobs\Open Rails Stable\workspace\Source\RunActivity\Viewer3D\Processes\GameStateViewer3D.cs:wiersz 121

w Orts.Viewer3D.Processes.UpdaterProcess.Update() w E:\Documents\Coding\Jenkins\jobs\Open Rails Stable\workspace\Source\RunActivity\Viewer3D\Processes\UpdaterProcess.cs:wiersz 128

w Orts.Viewer3D.Processes.UpdaterProcess.DoUpdate() w E:\Documents\Coding\Jenkins\jobs\Open Rails Stable\workspace\Source\RunActivity\Viewer3D\Processes\UpdaterProcess.cs:wiersz 108
---------------------------
OK
---------------------------
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Wyświetl posty z ostatnich:   
Napisz nowy temat   Odpowiedz do tematu    Forum www.orts.fora.pl Strona Główna -> Trasy i timetable Wszystkie czasy w strefie EET (Europa)
Idź do strony Poprzedni  1, 2, 3, 4, 5, 6, 7  Następny
Strona 6 z 7

 
Skocz do:  
Nie możesz pisać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz głosować w ankietach

fora.pl - załóż własne forum dyskusyjne za darmo
Powered by phpBB © 2001, 2005 phpBB Group
Regulamin